2010/12/28

Sketch

Ki is próbáltam, mit tud a waterbrush, ha rögtön rajzoláskor látvány után készül a festés. Egyik nagy előnye ugyanis a hírek szerint az, hogy kényelmes, praktikus. Az.
Keveset rajzoltam látvány után modellről, de festeni egyáltalán nem festettem. Meg kell mondjam, nagyon tetszett a dolog. Jó volt végre úgy festeni, hogy nem azon gondolkoztam, milyen szín kell oda, hanem azon, hogy azt hogy lehet a legjobban előállítani. A rajzoláskor pedig nem kellett mindent megrajzolni, mert tudtam, mit akarok csak a színekkel megoldani, és ezt nem felejtettem el kifestésig.
Könnyen szerzett sikerélmény a vége, jó időtöltés! :)
( Fura lehet ezt olvasni valakinek, aki ezt tanulta és sokat csinált ilyesmit, én most kezdem magamtól. Nekem még minden felismerés új... De majd jön a rutin idővel...)
És akkor itt vannak a 25-ei képek. A téma a karácsonyi családi idill.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit gondolsz? / What do you think? Please share!