2011/01/21

Busz és link

Két lap a sketch bookból. Ezek most a buszon készültek, a változatosság kedvéért.
A buszon rajzolásnak azért vannak hátrányai. Egyrészt zötyög, amit még meg lehet szokni, másrészt meg szinte csak tarkókat lát az ember. Mondjuk azt is meg kell tanulni... de azért nem olyan nagy feladat. Ha pedig beülök az egyetlen helyre, ami mindenkivel szemben van, és elkezdem rajzolni az embereket, akkor kissé feszélyez a helyzet. Üllőn pedig szokás, legalábbis a buszon, hogy aki mozog, azt az egész busz elkezdi tapintatlanul, nyíltan és gátlástalanul bámulni üveges szemekkel. Ezek, akik már 50 éve ingáznak és nem csak 10, mint én, tudják mivel dobják fel az utazást...

Arcot szemből most is csak egyet láttam, az is csak tükröződött egy üvegben. De azt hiszem így sem tetszett neki, hogy nézegetem. Vagy eleve nem volt túl boldog élete...





És akkor még legyen itt egy link, amit a héten találtam!
http://www.pixelovely.com/portfolio/
Egy olyan dolog ez, hogy be lehet állítani, milyen modellképeket mutasson, mennyi időnként váltogassa, milyen nemű és öltözetű modellek legyenek. Nagyon hasznos, ha valakinek (mint nekem) nincs lehetősége igazi modellt rajzolni. És a sketch technika is fejleszthető erősen!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit gondolsz? / What do you think? Please share!