2011/02/13

Feladatok

Mostanában gőzerővel rajzolom a mesekönyvemet, amit itt még nem teszek közzé, de hogy addig se unatkozzanak az olvasók, közzé teszek két régebbi rajzot:
Az elsőt egy pályázatra küldtem be a Ghymes zenekar Toldi lemezborítójának. Eredménye nem lett, de a képet szeretem. Filccel rajzoltam, aztán valamilyen programmal vektorosítottam.






A második egy azon kevés iskolai munkák közül, amit élveztem... Itt (tér és forma óra) az ember kiélhette a hajlamait. Olyan volt a feladat, hogy mindenki képességeinek és ambícióinak megfelelően dolgozhatta ki a feladatot. Egy csendéletből indultunk, majd annak formáit felhasználva kreatívkodtunk kisebb megkötésekkel. Ez lett az egyik eredmény. Szintén kézi rajz vektorosítva.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit gondolsz? / What do you think? Please share!