2011/12/26

Számvetés

És még egy fontos bejelentésre sor kell, hogy kerüljön ma: elérkezett az első számvetés ideje, a mai nap (szintén büszkén jelenthetem) egy éves a blog, és a lendülete még mindig töretlen!
Nem csak ünnepelni szeretném ezt, hanem inkább kicsit visszanézni, mi volt a célom, mit akartam elérni és ez hogyan sikerült.
A célom főleg az volt, hogy a blog létrehozásától kezdve rengeteget rajzoljak. A blog tulajdonképpen egy eszköz arra, hogy saját magamat hajtsam előre, és persze ti, kedves olvasók, a ti jelenlétetek, hozzászólásaitok, bátorításotok szerepe a legfontosabb. Ezek miatt sikerült ezt az évet úgy tölteni, ahogy szerettem volna. Köszönöm nektek! Régen volt olyan évem, amire visszanézve úgy éreztem, hogy megfeleltem az elvárásaimnak. Remélem, hogy ez azt is jelzi, hogy megtaláltam a jó irányt... Sokat rajzoltam az idén. Persze néha tudtam volna többet is tenni az ügyért, de a kínlódás és a küzdelem is hozzá tartozik a tanulási folyamathoz. Enélkül nem is lenne igazi. És azt hiszem, ebben is fejlődök.
Ebben az évben el akartam érni, hogy annyit rajzoljak, amennyit csak lehet. Fejlődni akartam a vízfestésben és a photoshop technikában. El akartam készülni a mesekönyvemmel és az animáció karrieremet is be akartam izzítani. Ebből mi lett meg? Rajzoltam sokat, kicsit kevesebbet, mint lehetett volna. Nem panasz, vagy ilyesmi, de lehet ebben még fejlődni. Sikerült egy wacomot szereznem, ami egy időre teljesen elvonta a figyelmemet a festésről, de a mesekönyv szerencsére visszahúzott és abban is előrehaladást veszek észre. A mesekönyv sikeresen elkészült (azért újabb nyomtatás előtt még újra összeszeraknám és a színeit is adjustálnám. Színkódolással meg felbontásokkal még lehetne ügyeskedni... De a munka oroszlánrésze megvan.) és pár animációt is csináltam. Bár az igazi az lenne, ha egy iskolába bekerülhetnék animációt tanulni. Ez jövőre fog megtörténni, de ez legalább szinte biztosra mondható. A kérdés csak, hogy most év elején, vagy szeptembertől lehet menni.
Így hát azt hiszem nem volt hiábavaló ezt a blogot létrehozni. Remélem olvasni sem...

Mégegyszer köszönöm nektek, hogy olvassátok, bíztattok és unszoltok, nagyon nagy segítség vagytok nekem! Igyekszem minél inkább rászolgálni bizalmatokra!
Sok szeretettel kívánok mindenkinek kellemes, áldott ünnepeket és boldog újévet!
Kép nélküli bejegyzésben találkozunk legközelebb egy év múlva!

Üdw: LACI

2 megjegyzés:

Mit gondolsz? / What do you think? Please share!