2012/03/01

11 second club

Jóideje hanyagoltam a blogot. Ez részben a munka miatt van, részben pedig, mert amin dolgoztam a szabadidőmben, azt körülményes feltölteni és ezért nem szántam rá magam. Most azonban.
Február folyamán fedeztem fel egy (3 éve működő, igen népszerű, ezért megmagyarázhatatlan, miért csak most?!...) oldalt, a neve 11 second club. Minden hónapban meghirdetnek  egy versenyt. A februárira készült az alábbi animációm. Ez egy próbálkozás, valyon tudok-e hangra animációt készíteni, milyen minőségben és eredménnyel, és ez mennyi időmet veszi igénybe? Sajnos nem volt időm befejezni, ezért nem töltöttem fel, de az eredmény számomra bíztató, ezért a márciusin elindulok. Ma volt az indítás, a hang nagyon megfogott, és már neki is láttam a munkának. Ha minden a terv szerint halad, a következő hónapban a munkafolyamat állomásait közlöm majd.

És akkor íme, amire jutottam a februári megmérettetéssel:


1 megjegyzés:

Mit gondolsz? / What do you think? Please share!