2012/06/26

Verdák

Azé mosmár posztolok is... Mostanában olyan dolgaim vannak, amiket nem publikálhatok még. Ez rövidtávon azt jelenti, hogy régi, még nem közzétett rajzaimmal kell ellátnom titeket, de hosszútávon gyűlik a sok posztolni való. Amikre egyelőre büszke vagyok, tehát érdemes kivárni őket! Azontúl pedig remélhetőleg, bár kis időeltolódással, de mindig lesz mit feltennem...

Íme tehát egy januári rajz. Csodálkozom is, hogy ezt eddig nem tettem közzé. Hogy most előkerült, annak oka, hogy ismét előkerült az autós téma az életemben (hogy hogyan, az még titok.) és igen nekilelkesedtem. Kisautós rajzaimat átnézve akadtam ezekre a kocsikra. Még a mesekönyv kapcsán rajzoltam őket, de végül abba sem kerültek bele szegények. Azért a blogon itt a helyük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Mit gondolsz? / What do you think? Please share!